Aquest bloc l'he creat fruit de veure el d'en Ramon i he pensat que també em pot ser útil, vaja l'enveja de veure que ell en té un i jo no...

diumenge, 4 de novembre del 2012

RODANT PER RODA

RODANT PER RODA
Amb la Marga, en Xevi, en Sam, en Ramon i jo mateix hem sortit de Sant Julià per rodar pels voltants de Roda de Ter, ens hem enfilat fins a l'ermita de Sant Magdalena per desprès anar jugant amb el Ter fins a Manlleu per retrobar el nostre camí de tornada de nou per terres de Roda i fins a casa passant per un tram de torrent molt bonic prop de Folgueroles. Una bona ruta per fer tot l'any.

4 comentaris:

  1. Aquest són els meus dominis! no pots passar per Santa Magdalena sense demanar-me permís i/o pagar-me els tributs...

    Un Rodenc.

    ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Perdona, però que jo sàpiga ja no t'hi veuen el pel per Roda... ;-)

      Elimina
  2. Respostes
    1. Va màquina, a veure si quedem algun dia, fa molt que no compartim rodada...

      Salut!

      Elimina